Kontakt     Ettevõttest   Müügi- ja tagastustingimused   Privaatsustingimused   Transport
Nõuded trükioriginaalidele    Trükifailide edastamine  Täiendava info ja soovide lisamine tellimusele


Müügi- ja tagastustingimused
Käesolevad müügitingimused reguleerivad dmm.ee e-poest kliendi ja müüja vahelisi tingimusi.

1. Müügitingimused
1.1. Müügitingimused kehtivad www.dmm.ee veebipoest ostja ja müüja edaspidi DM MARKETING OÜ vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad DM MARKETING OÜ veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. DM MARKETING OÜ jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.dmm.ee
1.4. Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikest toodetest.
1.5. Veebipoes olevate toodete kirjelduses võib esineda tahtmatuid vigu.
1.6. DM MARKETING OÜ ’l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta  taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
– kaup on laost otsa saanud;
– kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
– kui ostja ei vasta DM MARKETING OÜ poolt kehtestatud tingimustele.
Kui DM MARKETING OÜ ’l ei ole võimalik tellimust täita, võtab DM MARKETING OÜ ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.

2. Hinnad
2.1. Kõik DM MARKETING OÜ veebipoes toodud hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad kehtivat käibemaksu 22%.
2.2. Toote/toodete hinnale rakendub soodustus kampaania perioodil. Kehitvad kampaaniad on välja toodud/esindatud e-poe esilehel.
2.3. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel välja toodud toote uus hind.
2.4. Kampaaniahind võib rakenduda ka läbi sooduskoodi sisestamise – sellisel juhul kuvatakse soodushind hiljemalt ostukorvi kinnitamisel;
2.5. Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt ostja valitud tarneviisile.
2.6. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (2 päeva pärast tellimuse vormistamist).
2.7. Tellimuste eest tasumine toimub kliendi valikul kas a) arve alusel pangaülekandega või b) läbi pangalingi ( makseid vahendab Maksekeskus AS )
2.8. Kampaaniahind võib rakenduda ka alatest teatud tellimuse summast, kui kliendile pakutakse
tasuta või soodustatud transporti. Sellisel juhul pead valima endale sobiva transpordiviisi ning selle soodushind kuvatakse hiljemalt ostukorvi kinnitamisel.
2.9. DM MARKETING OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, DM MARKETING OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

3. Tellimuse vormistamine
3.1. Lisage soovitud kaup ostukorvi.
3.2. Ostukorvi sisu nägemiseks valige veebilehe keskelt ülevalt „Soorita ost”.
3.3. Tellimuse vormistamiseks valige teile sobiv toote/toodete kohale toimetamise viis.
3.4. Ostukorv säilib endisena ka ostukorvi lehelt lahkumisel.
3.5. Pärast kohale toimetamise viisi valimist, kinnitage „Nõustun üld- ja tagasimaksmise tingimustega” ja seejärel valige „Soorita ost”.
3.6. Andmete sisestamise järel valige "Tellimuse ülevaade".
3.7. Sooduskoodi korral (soodusprotsent ostukorvilt, tasuta transport, fikseeritud allahindluse
summa vms), soodustuse saamiseks valige tellimuse ülevaate lehel "Said kusagilt vautšeri või
kupongi?" ja sisestage soodustuse kood ning vajuta nupule “Rakenda”. Erinevatele sooduskoodidele kehtivad ka erinevad tingimused, mis on alati ära toodud kampaaniatingimustes — palun jälgi neid hoolikalt.
3.8. Tellimuse kinnitamiseks valige sobiv makseviis: a) arvega tasumine b) Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop, Pocopay.
3.9. Veebipoes DM MARKETING OÜ sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 09.00-14.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kell 14.00, siis vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

4. Müügilepingu jõustumine
4.1. Kauba müügilepinguga kohustub DM MARKETING OÜ andma ostjale üle olemasoleva, valmistatava või DM MARKETING OÜ poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks
omandi ülemineku ostjale. Ostja aga kohustub DM MARKETING OÜ ’le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annuleeritakse 5 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.3. Müügileping jõustub pärast ostja tehtud makse laekumist DM MARKETING OÜ pangakontole.

5. Kohaletoimetamine
5.1. Pärast müügilepingu jõustumist on kaupu võimalik kätte saada kolmel moel:
5.1.1. Kaup saadetakse Teieni tellimusel märgitud Itella SmartPOSTi  Eesis asuvasse pakiautomaati (loe täpsemalt “Transport“);
5.1.2.  Kaup saadetakse Teieni, kulleriga, valitud aadressil, Tallinna piires.
5.1.3. Kaubale saab eelneva kokkuleppe alusel ise järgi tulla.
5.2. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
5.3. DM MARKETING OÜ e-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest veebipoe pangakontole.
5.4. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmetele sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5.5. DM MARKETING OÜ ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on
logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida DM MARKETING OÜ ei saanud mõjutada ega ette näha.
5.6. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

6. Tagastamisõigus
6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Juriidilistele isikutele 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata.
6.2. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted).
6.3. Tagastamisele kuuluva kauba halvenemisel vastutab ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peaks ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile abi@dmm.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6.5. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
6.6. DM MARKETING OÜ tagastab taganemisavalduse kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas ostja kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui ostja on sõnaselgelt valinud DM MARKETING OÜ pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea
DM MARKETING OÜ ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

7. Vääramatu jõud
7.1. DM MARKETING OÜ ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida
DM MARKETING OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine
8.1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadess) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. DM MARKETING OÜ ’l on õigus kasutada ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ostjale.
8.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab ostja personaalselte pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka veebipoel ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord
9.1. DM MARKETING OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on DM MARKETING OÜ kohustus.
9.2. DM MARKETING OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
9.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda kahe kuu jooksul DM MARKETING OÜ poole, saates e-kirja aadressile abi@dmm.ee või helistada telefonil: +372 5633 2266.
9.4. DM MARKETING OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
9.5. Kui DM MARKETING OÜ e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest DM MARKETING OÜ vastutab, parandab või asendab DM MARKETING OÜ puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab DM MARKETING OÜ ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
9.6. DM MARKETING OÜ vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

10. Vaidluste lahendamine
10.1. Kui ostjal on DM MARKETING OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile
support@dmm.ee või helistada telefonil: +372 5633 2266. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole, mis asub siin.



Küsimuste ja ettepanekute osas võtke meiega ühendust!
Email again: